Strony

niedziela, 1 stycznia 2017

Jak dobrze rozpocząć nowy rok? - postanowienia noworoczne

Wiele z nas nowy rok uznaje jako tak zwany "start". Inaczej mówiąc uważamy, że właśnie ta data pozwoli nam w końcu coś zmienić, zacząć. Po mimo, że jest to dzień jak każdy inny, niektórym daje mocnego kopa do działania. Sama się do takich osób zaliczam. Wydaje mi się, że właśnie ten dzień w końcu pozwoli mi zacząć działać i bez problemu wytrwam w swoich postanowieniach. Ale co sobie postanowić, żeby ten rok 2017 był lepszym od poprzedniego?
Uważam, że nie ma na to jednej receptury. Każdy z nas jest inny, różnimy się charakterem, upodobaniami. Dla jednych najważniejszą rzeczą będzie skok ze spadochronem a dla drugich czas spędzony w gronie rodzinnym. Nie ma ludzi identycznych. Postanowiłam, że podzielę się z wami swoimi pomysłami na kolejny rok. Jednak mam nadzieję, że nie będziecie podchodzić do tego w ten sposób "O skoro ona tak uważa to ja też tak zrobię". Nie, stwórzcie swój własny plan na nowy rok. Postarajcie się, żeby był DLA WAS najlepszym rokiem jaki przeżyliście do tej pory. :)



1. Będę regularnie ćwiczyć i poprawię wygląd swojej sylwetki.
2. Kolejny rok bez słodyczy.
3. Nauczę się dobrze języka angielskiego.
4. Spotkam swoją idolkę.
5. Będę podchodziła do życia z uśmiechem.
6. Będę regularnie nosiła aparat na zęby.

Szczęśliwego nowego roku kochani!!


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka